خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین؛

  شهرک صنعتی حكيميه و قزوین «كوهين»پیشتاز در جذب سرمایه گذار

صفاری عنوان کرد: در سال گذشته، ۱۰۸ هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۱۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

قزوین_ به گزارش بسیج، رضا صفاری با اعلام اين مطلب اظهار کرد: در سال مهار تورم و رشد توليد و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی، اجراي طرحهاي توسعه واحدهاي صنعتي و ايجاد اشتغال، این شرکت موفق به جذب ۱۳۳ متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده است.

وی میزان مساحت زمین صنعتی واگذار شده را ۱۰۸ هکتار عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین میزان اراضی واگذار شده به ترتیب در شهرکهای صنعتی حكيميه از شهرستان بوئين زهرا، قزوین(کوهین) از شهرستان قزوین و خرمدشت از شهرستان تاكستان بوده و میزان سرمایه گذاری قراردادهای منعقده بیش از ۷۷ هزار میلیارد ریال است که با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه امید به اشتغال و اشتغال پایدار چهار هزار و ۸۰ نفر فراهم خواهد شد.

صفاری در ادامه از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی نام برد و تصریح کرد: در سال جهش توليد با مشاركت مردم برنامه ریزی این شرکت توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد زیرساختها و تکمیل پروژه های عمرانی و زیربنایی بوده بطوریکه جذب ۱۶۲ سرمایه گذار جدید به میزان ۱۱۱ هکتار از برنامه های عملیاتی این شرکت در سالجاری است.

در حال حاضر از دو هزار و ۲۰۰ سرمایه گذار مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان نیمی از این واحدهای صنعتی پروانه بهره برداری اخذ کرده که زمینه اشتغال ۳۰ هزار را فراهم کرده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار